Distriweb lanceert eigen loyalty programma

AMP en Burnonville starten vanaf 15 mei met een aantrekkelijk bonusplan op Distriweb. Klanten die producten aankopen op Distriweb, zullen vanaf dan automatisch bonuspunten toegekend krijgen. Die kunnen ze omzetten in een directe korting.

Distriweb is het online platform van AMP en Burnonville waarmee dagbladhandels hun pers- en diversificatieassortiment kunnen optimaliseren en makkelijk nabestellingen kunnen plaatsen. Vanaf 15 mei pakt het populaire platform uit met een bonusplan. Hoe werkt het nieuwe bonusplan? Bij elke aankoop op Distriweb zal de klant automatisch bonuspunten ontvangen. Hoe groter de bestelling, hoe meer bonuspunten de klant ontvangt. De bonuspunten gelden op tal van categorieën (rookwaren, souvenirs, speelgoed, drank, snacks …). Een bonuspunt staat gelijk aan 0,15 euro directe korting. Deze korting kan de klant toepassen op zijn eerstvolgende bestelling of hij kan ze ook opsparen. De klant kiest zelf hoeveel punten hij wil gebruiken bij elke bestelling, zolang er een minimumbestelling van 30 euro wordt nageleefd. Alle punten blijven twee jaar geldig. “We trachten onze klanten altijd extra te belonen en ons serviceniveau verder te verhogen”, vertelt Nicolas Meire, CEO van moederbedrijf Ubiway. “Met dit nieuwe hoofdstuk wil Distriweb verder gaan op hetzelfde elan: topproducten aan interessante prijzen aanbieden met de hoogste service, en nu dus aangevuld met extra directe korting!”

Over ons

AMP is de grootste persdistributeur van België. Al vanaf de start in 1885 als nationale persverdeler is AMP marktleider. Vandaag bedient AMP ruim 5.300 verkooppunten in België. Het bedrijf verdeelt dagelijks meer dan 700.000 magazines en 550.000 kranten, waarvan 325 verschillende magazinetitels en 175 krantentitels. AMP maakt deel uit van de groep bpost.

Uit de blog

Contact

AMP N.V.

Lenniksebaan 451

1070 Brussel

België

+32 2 525 14 11

info@ampnet.be

Hoe ons bereiken?

Connect With Us