De krantenwinkels zijn onmisbare bouwstenen in onze maatschappij, en dat weten we bij AMP maar al te goed. Een goede samenwerking met de krantenwinkel is cruciaal, zo blijkt wel uit de vele initiatieven die we de laatste jaren hebben gelanceerd. Zo hebben we onlangs een nieuw track & trace-systeem geïntroduceerd, lanceren we binnenkort een nieuwe versie van Distriweb, de website voor krantenwinkels, en vierden we de opening van een heus opleidingscentrum.
Wat de dagbladhandelaar hier allemaal zelf over te zeggen heeft? Lees het in de verschillende testimonials hieronder:
Jan Goossens, krantenwinkelier sinds 1987:
“Ik zou niet weten waar ik moest beginnen zonder de hulp van AMP. Dankzij hun tools en dienstverlening zijn mijn taken een stuk eenvoudiger. En loopt er toch iets mis, dan zijn ze maar een telefoontje verwijderd. Het is een groot bedrijf, maar voor mij voelt het heel persoonlijk aan.”
Wendy Verbeke, uitgever:
“Als ik een krantenwinkel binnenstap, zoeken mijn ogen altijd instinctief naar de laatste editie van Breien voor Jonge Moeders. Ver hoef ik echter nooit te zoeken, want AMP zorgt er samen met de dagbladhandelaar telkens voor dat onze doelgroep ons meteen in handen heeft.”